Radionica o digitalnom marketingu za udruge i dr. neprofitne organizacije
U današnje vrijeme digitalni marketing je sastavni dio svakog poslovanja, no s obzirom na svoju specifičnu prirodu funkcioniranja u zajednici, neprofitne organizacije su također u velikoj potrebi sve više djelovati digitalno. Osviještavati širu javnost, komunicirati ono što je važno i zbog čega se nešto radi, davati informacije potrebitima, okupljati istomišljenike, aktiviste, članove i donatore sve više se danas radi putem društvenih mreža, web stranica, mailova. Stoga je ovo dobra prilika kojom članovi udruga i drugih neprofitnih organizacija mogu poboljšali promociju i vidljivost svojih organizacija.
Radionicu će održati Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalnu komunikaciju s višegodišnjim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji. Vodi svoj posao za digitalno komunikacijsko savjetovanje, predaje na cjeloživotnom obrazovanju Ekonomskog fakulteta u Rijeci te vodi osobni blog www.TomislavPancirov.com i YouTube kanal. Fokusira se na izradu digitalnih komunikacijskih strategija, konzalting i interaktivne edukacije prilagođene polaznicima.
Radionica će se održati u srijedu, 12. prosinca 2018. godine od 10:00 do 14:00 sati u Dnevnom boravku Društvenog centra Rojc u Puli (Ul. Ljudevita Gaja 3).
Program radionice:
10:00-10:30 Uvod, pregled trendova digitalnog marketinga i okruženja
10:30-12:00 Korištenje digitalne komunikacije, društvenih mreža i content marketinga za projektne aktivnosti, brendiranje projekta i postizanje ciljeva
12:00-12:40 Alati i resursi – izrada web stranice, editiranje fotografija i videa, pronalazak sadržaja, SEO (prilagodba sadržaja za tražilice)
12:40-14:00 Vježba: izrada digitalnog komunikacijskog plana
Sudjelovanje na radionici je besplatno, a prijave su obavezne i šalju se na e-mail: zaklada@civilnodrustvo-istra.hr.
Radionica se financira kroz projekt EU Direct-Pula Pola, projekt koji provode zajedno Grad Pula-Pola, Istarska županija, Istarska razvojna agencija IDA i Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva. Projekt je financiran iz sredstava predstavništva Europske komisije u Republici Hrvatskoj sa ciljem izgradnje novih modela međuinstitucionalne javne komunikacije po pitanju Europske unije a u cilju pružanja učinkovite potpore građanima za razvoj boljih gospodarsko-društvenih uvjeta u Puli i na cijelom istarskom poluotoku.