Ima li ViBRe MiMo etera?

U Klubu mladih “Club 21” u Labinu, od 18.-24.prosinca odvija se slušaonica hrvatske kvalitetne, a zanemarene glazbe. Slijedi razgovornica na temu glazbe iz naše okoline također u Clubu 21 u 21h 23. prosinca.

Ako znate za dobru glazbu koje nema u eteru molimo vas da ispunite ovaj formular http://www.vibe.hr/vibra-box/

Više o voditelju razgovornice Valentu Samardžiji NT Wave-u na www.beat-busters.com/nt-wave

Organizatori su Clubture network, Vibra / Vibe i Labin Art Express i Klub mladih “Club 21”. Podržavaju Ministarstvo kulture, Zaklada Kultura Nova i Interr Upt.

Glazba u Klubu mladih “Club 21” emitira se pomoću ViBRa BoXa. ViBRa BoX je elektronički uređaj sa kojeg će se emitirati glazba domaćih kvalitetnih autora koje nema u medijima. Na taj način dobiva se nova prilika za promociju glazbe i komunikaciju s publikom. Svoju glazbu možete nam poslati u mp3 formatu (masteriranu, sa nazivima i ostalom podacima) putem formulara. Informirat ćemo vas o mjestima gdje svoju glazbu možete čuti uz kavu.  Također, pošaljite nam informacije o drugim zanemarenim izvođačima, s ciljem afirmiranja nove publike.

Pitanja kojima se bavimo na razgovornici:

Je li glazba potreba zajednice ili samo zabava i kulisa?

Živimo li zvukovno okruženi glazbom koja vremenski i prostorno ne odgovara današnjici, zanemarujući kvalitetnu glazbu iz naše okoline?

Mogu li se 80te zamijeniti domaćim autorima i izvođačima bez velikih padova slušanosti i posjete u javnim prostorima?

Jesu li top liste refleksija kvalitete u glazbi ili uloženog novca u promociju?

Prate li glazbeni urednici događaje u svojoj okolini ili samo najavljuju playlistu koju je netko drugi sastavio?

Zašto su ukinute emisije Ante Perkovića i Maje Savić na HR2, koje su pratile trenutnu indie i jazz scenu?

Treba li postojati dio medijskog etera rezerviran za sve žanrove glazbe koju trenutno stvaraju aktivni glazbenici u našoj okolini?

Kako male zemlje uspiju razviti originalne izvođače svjetske kvalitete? ( Irska, Island)

Ima li hrvatska što za ponuditi na EU sceni, a da nije vezano za hrvatsku dijasporu?

Treba li tim glazbenicima pomoći financijski i moralno?

Koliko kulturna industrija može učiniti za promociju hrvatske privrede?

Koliko autorska glazba može oplemeniti turističku ponudu?

Kako živjeti od glazbe, a ne podleći šundu?

Kako doći do novca koji je prikupljen u ime glazbenika i njihove publike?

Kako smanjiti utjecaj domaćeg i stranog turbo folka na mlade?

Kako etno ukomponirati u glazbu na ukusniji način, i iskoristiti kulturnu baštinu?

Formira li potražnja ponudu ili obrnuto? Može li se ponudom kvalitete doći do obrazovanije publike?